Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

11 Ağustos 2011 Perşembe

Prensesini Bekleyen Kurbağa Prens Pastası..


 

Çok sevdiğim arkadaşım Nilüfer, biricik kızkardesi Nilgün için süpriz bir doğumgünü partisi organize etti, ve pastayı da benim yapmamı rica etti. Nilgün'ün en sevdiği renk olan mordan yola çıkarak başlattığımız beyin fırtınası sonucu ortaya bu pasta çıktı. Ben yaparken çok eğlendim doğrusu.
Çikolatalı kek, bitter ganaj, muz ve antep fıstığından oluşan pasta herkes en önemlisi Nilgün tarafından çok beğenilmiş, e bu da bana yeter zaten.
Sevgili Nilgün'e yeni yaşında hayatının prensi ile karşılaşmasını diliyorum..


Hiç yorum yok: