Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

13 Ekim 2011 Perşembe

Winnie ve Arkadaşları...


Pasta yapmaya başlayalı çok uzun zaman olmadı gibi geliyor olsada artık 1. doğum gününde pasta yaptığım çocukların 2. yaş partilerinde de pastalar yapmaya başladım. İnşallah bu böyle sürüp gider...
Geçen yıl Deniz temalı Bir Yaş Pastasını yapmıştım bu yakışıklı doğum günü erkeği için. Bu yıl da anneciği Özge hanım oğluşunun severek izlediği çizgi film olan winnie ve arkadaşları olsun pastamızın üzerinde dedi ve gerisini bana bıraktı.
Vanilyalı nemli kek, vanilyalı krema, muz ve antep fıstığı ile hazırladım bu eğlenceli pastanın içeriğini.


Ben bu hayvancıkları gerçekten çok seviyorum ve çok keyif alarak modelliyorum. Bu kez de aynı keyifle yaptım ve pastanın genel görüntüsü de çok eğlenceli oldu bana göre..


Hiç yorum yok: