Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

24 Ekim 2011 Pazartesi

Kelebekli Bir Yaş Kurabiyeleri...


Canımın için kuzenim Gökçeciğimin cimcime kızı İzgi Ecem 'in 1 yaş doğum günü için hazırladım bu kelebekli kurabiyeleri. Ankara'da yaşıyor olmalarından dolayı pastasını yapamadım ama Gökçeciğimin yaptığı pastanınn üzerini komple kaplayacak şekilde kocaman kelebek yaptım. 2 farkli kutlama olacağından ben de 2 farklı kelebek yaptım. Kurabiyeleri ve kelebekleri güzelce paketleyerek kargoya verdim. Şükür hasarsız bir şekilde ellerine ulaştı hatta keyifle tüketildi bile..






Tatlı kuşum İzgi Ecem'ime nice mutlu ve sağlıklı yaşlar diliyorum ve o gülen gözlerinden öpüyorum....