Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

19 Ekim 2011 Çarşamba

Uğur Böcekli Bir Yaş Pastası...


Uğur böceği Ayşegül hanımın en sevdiği canlıymış ve kızı Asya'yı dünyaya getirince O'nu uğur böceğim diye sevmeye başlamış. Durum böyle olunca Asya'nın 1 yaş doğum günü partisi için de tema direk uğur böceği olarak belirlenmiş tabi. Ayşagül hanım bana telefon açtığında "aslında aklımda büyük bir uğur böceği şeklinde pasta yaptırmak vardı ama sizin kelebekli 1 yaş pastanızı görünce acaba kelebekler yerine boyboy uğur böceği yapsak olur mu diye düşündüm" dedi. Bence de fikir çok güzeldi ve hemen kabul ettim ve büyük bir keyifle de hazırladım.
Pasta içeriğini vanilyalı pandispanya, vanilyalı labneli krema ve kırmızı meyvelerden hazırladım.
Ayşegül hanım'ın daha sonra göndermiş olduğu beğeni dolu mesajda Asya'nın 2. doğum günü pastasını bile şimdiden hayal ettiklerini belirtmesi çok şirindi.


Asya Prensese mutlu ve sağlıklı kocaman bir ömür diliyorum...

Hiç yorum yok: