Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

22 Mart 2012 Perşembe

Maket Düğün Pastası-1...


Bir gelinlik firmasının katalog çekimleri için iki adet maket düğün pastası hazırladım. Tasarımlar bana ait değil. Firma, ucundan kıyısından pastaların da göründüğü birkaç resim göndererek aynısını yapmamı rica etti. Ben de elimden geleni yaptım. Birisi bu gördüğünüz altıgen formunda hazırlanmış mor ve beyaz çiçeklerden oluşan model. İlk maket pasta deneyimim olduğundan dolayı oldukça heyecan verici bir proje oldu benim için. Sonuçtan herkesin memnun kalmış olması ise çok keyifliydi.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hımmm gerçekk gibii ellerine sağlıkk:)