Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

12 Mart 2012 Pazartesi

Karanfilli Pasta...



Aslında iş yoğunluğundan dolayı yayınlayamadığım bir dolu pasta ve kurabiye var ama ben önceliği bu karanfillere vermek istedim. Yapılışını Half Baked - The Cake Blog da gördüğüm karanfilleri ne zamandır denemek için fırsat kolluyordum. Geçenlerde annem günü için benden birşeyler yapmamı isteyince hemen kolları sıvadım. Ve ben bu karanfilleri çok sevdim.
Hafif bir içerik ile hazırladığım pastayı annemin arkadaşları çok beğenmişler..çiçeklerin ise elyapımı olduğuna inanamamışlar..

Hiç yorum yok: