Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

30 Mayıs 2011 Pazartesi

Yüzücü Pastası..


Yine oğluma yaptığım bir pasta.. 2 yıldır Fırtına Slam Yüzme Spor Klübünde yüzmeye devam eden oğlum, annecim beni havuzda yüzerken yap hatta yarışma olsun ben de 1. olayım dedi. Ama tabi pasta küçük olduğundan ortaya böyle bir görüntü çıktı. Oğluşum görünce ama tek başımayım birinci olduğumu nasıl anlayacaklar diye sordu:) ben de herkese fark atmışsın, çok geride kalmışlar ondan görünmüyorlar dedim:))
Aile arası bir kutlama olduğundan içeriğini hepimizin sevdiği gibi vanilyalı pandispanya + çok az çikolata ile tatlandırılmış pastacı kreması ve bol taze çilek ile hazırladım.

Hiç yorum yok: