Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

23 Mayıs 2011 Pazartesi

Son Hava Bükücü - Avatar Pastası..


Oğluşumun 7. doğum gününü de geride bıraktık. Hatta doğum günü haftasını demeliyim çünkü 3 kez kutlama yaptık.
Kuzucuk pastasında olmasını istediği karakterleri uzun uzun düşündükten sonra en sonunda çok sevdiği çizgifilmlerden birisi olan avatarda karar kıldı. Doğrusu ben de pek sevindim buna çünkü benim de en çok sevdiğim ve de izlediğim çizgifilm bu:)
Doğum günümüz geçen yıl olduğu gibi bu yıl da sınıflarının düzenlediği kahvaltıya denk gelince hayli büyük bir pasta oldu. Hatta büyüklük konusunda öyle abartmışım ki 2. tabağı bile alanlar olmasına rağmen büyükçe bir parçayı da eve geri getirdik:)
Oğlum pasta içerisinde meyva sevmediğinden çikolatalı nemli pandispanya, bitter çikolatalı krema ile bol çikolatalı bir pasta oldu.
Bitanecik oğluşuma bir kez daha mutlu ve sağlıklı, başarılarla dolu bir ömür diliyorum. İyi ki doğmuşsun tatlım...


Ben en çok Momo'yu beğendim, ya siz?

Hiç yorum yok: