Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

21 Temmuz 2010 Çarşamba

Demir'in 1 Yaş Pastası


Sevgili arkadaşım Emelciğimin kuzusu Demir için yaptım bu şirin pastayı. Emel benden pasta yapmamı rica ederken nasıl bir pasta istediğine karar verememişti. Benim yönlendirmemle bir şeklinde olacağına ve üzerinde Demir'in en çk sevdiği oyuncağı olacağına karar verdik. Emel Demirin mor zürafasını çok sevdiğini söyleyince o zaman bir resmini göndermesini istedim ve gelen resimlere göre bu komik ama şirin zürafayı yaptım geri kalan süslemeler ise tamamen benim zevkime göre oldu.
Vanilyalı pandispanya, çikolatalı krema ve vişne ile yaptığım pasta gerek tadı ile gerekse görüntüsü ile herkesden tam not aldı.
Demirciğin 1. doğum gününü tekrar kutluyorum ve sağlıklı, mutlu uzun ömürler diliyorum...




Bunlarda 1 yaş kurabiyelerimiz...

Hiç yorum yok: