Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

11 Temmuz 2010 Pazar

Bahar Dallı Düğün Pastası..


Daha önce oğluşu Doğukan'ın Winnieli doğum günü pastasını yaptığım Fulya Hanım bu kez de beni arkadaşının düğün yemeğinde kesilecek pasta için aradı. Bloğumdan bahar dallı pastayı beğenmişler ve düğün pastasınında o şekilde olmasını istediler. Tabi ki bana da uygulamak düştü.
İlk düğün pastam olması dolayısı ile büyük bir zevk ve heyecan ile yaptığım pastanın içeriği aynen Doğukan'ın pastasında olduğu gibi çikolatalı pandispanya, çikolatalı krema ve bol karışık mevsim meyvelerinden oluştu.
Ben de buradan Müge ve Ümit çiftine ömür boyu mutluluklar diliyorum..


Bir gariplik var ama ne diyordum sevgili kocam buldu : Müge'nin e'si ters:(((
İnanamıyorum böyle bir hatayı nasıl yaptığıma:(((




Bunlar da yemekte misafirlere dağıtılacak düğün kurabiyeleri....

Hiç yorum yok: