Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

6 Nisan 2010 Salı

Güller...



Geçen yıl sanırım mayıs ayında Türkiye'de yaşayan yabancı bayanlar engelli çocuklar yararına bir kermes düzenlemişti. Ben de bu kermese cupcake ve pasta ile katkıda bulunmuştum ayrıca da yapılan çekilişte bir kişiye 10 kişilik kazananın istediği bir konseptte pasta hediye etmiştim. Kazanan hanım neredeyse bir yıl sonra şubat ayında beni aradı ve hediyesini almak istediğini söyledi. Türkiye'den ayrılacak olan bir arkadaşları için düzenledikleri veda partisi için bir pasta rica etti ve tasarımı bana bıraktı. Bende çiçekli pastalar yapmayı çok sevdiğimden ve ayrıca giden kişinin çiçeklerle uğurlanmasının hoş
olacağını düşündüğümden böyle bir pasta yaptım.
Pasta içeriği vanilyalı pandispanya, vanilyalı krema ve muzdan oluştu...

Hiç yorum yok: