Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

8 Nisan 2010 Perşembe

Bahar Dalı..


Sevgili arkadaşım Serap için yaptım bu pastayı. Bahar dalları yapmak hep istediğim birşeydi ve Serapcığım da tasarımı benim zevkime bırakınca bu güzel bahar günlerinde bahar dalları ile bezenmiş bir pasta yaparak bu isteğimi gerçekleştirmiş oldum.
Pasta içeriği vanilyalı pandispanya, labne peynirli krema, bol çilek ve parça çikolatadan oluştu. Serap'ın doğum günü partisine ben de davetli olduğumdan pastayı yiyenlerin yüzündeki beğeni ifadesi ve ardından bu beğeninin cümlelere dökülmesi hakikaten çok gurur vericiydi.
Serap'a ailesi ile birlikte nice mutlu, sağlıklı ve uzun yıllar diliyorum...


Hiç yorum yok: