Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

18 Kasım 2009 Çarşamba

Ben 10

Sonunda ben de Ben 10 temalı bir pasta yaptım. Şu sıralar erkek çocuklarının favori kahramanı Ben 10 ve dolayısı ile pastacı bloklarında da Ben 10'li pasta furyası var.
Doğumgünü kutlamasından bir gün önce siparişi gelen pasta beni oldukça fazla strese soktu. Gündüz işyerinde olduğum için herhangi bir şey yapmam mümkün değil. Akşam eve gelince hemen işe koyuldum fakat benim gerginliğim pastaya yansımış olacak ki aksiliklerle dolu bir çalışma oldu. Neyseki sabaha pasta sağsalim hazırdı.
6 yaşına girmenin heyecanını yaşayan yakışıklı Aykan'a tekrar nice mutlu yıllar diliyorum...



Hiç yorum yok: