Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

24 Kasım 2009 Salı

Arabalar



Sevgili arkadaşım Deniz'in tatlı mı tatlı oğluşu Çınar'ın kreşte kutlanan doğum günü için yaptım bu pastayı. Daha önce bir benzerini kendi oğlum için yaptığım bu pasta da farklı olarak Car's filminin karakterleri de yer alıyor. Toplamda her çocuğa bir araba düşmesi için 20 araba var, yani yollarda trafiğin çok sıkışık olmasının nedeni bu:)

Bu, çalışması oldukça keyifli bir pasta oldu fakat sabah işe gitmek için hazırlanmak zorunda olduğumdan henüz bitirmiş olduğum pastanın fotoğraf çekimini eşime bıraktım veee mükemmel sonucu görüyorsunuz!!! Sevgili eşim arkasında neyin göründüğünü umursamadan hatta kutusunun içinden bile çıkarma gereği duymadan bir güzel çekivermiş resimleri. Tabi akşam ben resimleri gördüğümde iş işten geçmiş, pasta çoktan çocukların midesine inmişti bile.. Ne yapalım bu da böyle olsun diyorum ve sizi muhteşem resimlerle başbaşa bırakıyorum..
.



Hiç yorum yok: