Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

7 Temmuz 2009 Salı

Tombul Denizkızı

Kuzenimin tatlı kızı Bilge için yapıldı bu pasta. Benim şeker hamuru ile ilk insan figürü denememdi. İlk deneme olarak çok kötü sayılmaz aslında ama çok çalışmam gerektiği ortada. Tombul deniz kızının yanına sevimli hayvancıklar da yapmaktı niyetim ama deniz kızının kendisi ile o kadar çok uğraştım ki vaktin nasıl geçtiğini anlamadım. Pasta bittiğinde saat sabahın dördü idi. Buyüzden daha fazla oyalanmadan gidip yattım. Aslında bu tarz figürlü pastalarda figürleri önceden yapıp kurutmak daha mantıklı olur ama ne yazıkki genelde buna fırsat olmuyor ve pandispanya, krema, şeker hamuru, figürler hepsini birarada yapmak zorunda kalıyorum ve bu da sabah işe gittiğim de düşünülürse bir hayli yorucu oluyor.
Tatlı bilgenin pasası onun isteği doğrultusunda vanilyalı pandispanya, beyaz çikolatalı krema ve bol taze çilekten oluştu. Pasta kuzenimin kızına ait olunca tabi doğumgünü partisine ben de davetli olarak katıldım ve pastadan yedim. Övünmek gibi olmasın ama hakikaten çok hafif ve lezzetli idi:))
Buradan güzel Bilgenin yeni yaşını birkez daha kutluyorum....

Hiç yorum yok: