Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

22 Temmuz 2009 Çarşamba

Kızlar için 1 yaş pastası - 2

Birlikte çalıştığım bir organisazyon firmasının siparişi üzerine yaptığım bu pasta için tema bildirilmediğinden kendi zevkime göre bir dizayn ile çiçek ve kelebekler arasında oturan bir kız çocuk yaptım. Aslında bu pastayı bir önceki postta yayınladığım tavşanlı pembe bir yaş pastasından önce yapmıştım. Ardından da öyle bir pasta istenince tasarımlar çok benzer oldu. Ama ben ikisinide zevkle yaptım.
Pastamızın üstten görünüşü... Harfleri teslimata dakikalar kala acele ile yerleştirirken teaştan yamuk olduğunu farketmedim. Daha sonra fotoğraflarda görünce çok üzüldüm ama iş işten geçmişti.

Bukez gözleri ve ağızı boyayarak değil hamur ile yaptım. Sanırım daha düzgün oldu. Ama yinede insan figürü yapımı konusunda daha çoook çalışmam gerek.


2 yorum:

kereminkurabiyeleri dedi ki...

Çok güzel olmuşlar biz de insan figürlerinde özellikle yüzlerde çok zorlandık hala zorlanıyoruz.

Sevilsen Ergeç dedi ki...

teşekkürler..
zorlansakta aldığımız keyif o kadar çok ki insan vazgeçemiyor değil mi??