Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

8 Haziran 2009 Pazartesi

SARI SÜNGER SPONGE BOB


Sizlere bugün ilk şekerhamurlu pasta denememi göstermek istiyorum. Yine sünger bob hayrani bitanecik oğlumun 4. yaş gününü okul arkadaşları ile kutlayacığı parti için hazırlamıştım. Benim için oldukça zorlu bir çalışma olmuştu. Hazır şeker hamuru kullanmıştım fakat oldukça kötü bir hamur olduğunu daha sonraki denemelerimde farkettim. O gün için hamurla ilgili meydana gelen aksiliklerin benim beceriksizliğimden kaynaklandığını düşünmüştüm:(( Çikolatalı kek+beyaz çikolatalı krema ve muzdan oluşan pastamız kuzular ve öğretmenleri tarafından sevilerek tüketilmişti.

Evde yapacağımız parti için de yine sünger bob temalı bir pasta hazırlamıştım fakat yine aynı marka hamuru kullandığım için figürler çok ama çok kötü olmuştu. oyüzden o pastanın resmini yayınlalamamayı tercih ediyorum.

uzun zamandır şeker hamurumu Pastacı Burcunun tarifi ile kendim yapıyorum. hazırlanma aşaması biraz yorucu olmasına rağmen şimdiye kadar hamuru açma ve şekillendirme sırasında hiçbir sorun yaşamadım.

Hiç yorum yok: