Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

18 Haziran 2009 Perşembe

Pamuk Prenses


Çok keyifli bir o kadarda stresli bir çalışma oldu bu pasta benim için. Gündüzleri işyerinde olduğum için pastacılık faaliyetlerimi gece yapıyorum. Dolayısıyla uykuyu da çok seven bir insan olarak zamanım çok kısıtlı. İnsan figürü yapmak hakikaten zor ve çok ince işçilik gerektiren bir iş. Belki de ben çok acemi olduğum için öyle düşünüyorum bilemiyorum. Pamuk prenses yaptığım 2. insan figürü oldu. Tabi daha önce yaptığım spider man ve dalgıcı saymıyorum çünkü onlarda yüz yoktu. İlkinden daha iyi olmasına rağmen yine de çok zorlandığımı söyleyebilirim.
Ama asıl beni zorlayan pastanın kreması oldu. Beyaz çikolatalı ganaj, sebebini bilmediğim bir nedenden dolayı çok geç dondu, hatta donmadı. Fakat tadı gayet güzeldi. Gece figürü bitirmeme rağmen pastayı kaplayamadım ve sabaha bıraktım. Sabah bile yeterince katılaşmamasına rağmen akşam iş çıkışında yetiştiremeyeceğimi düşünerek kapladım ama krema bir hayli aktı ve resimde çok belli olmasada şeker hamurunun altında bombe yaptı. Akşam işten gelince pamuk prensesi pastanın üzerine yerleştirerek geri kalan detayları yaptım, fakat kaplamasını akşama bırakmadığım için çok pişman oldum. o saatten sonra yapacak birşey yoktu tabi. Allahtan ertesi günü aldığım bilgilere göre bir arkadaşımın kızı için yapmış olduğum pasta çok beğenilmiş. Güzel sözler duymak insanı hakikaten çok motive ediyor. Daha sonra aynı çikolata ve aynı kremadan kullanarak beyaz çikolatalı ganaj ile yaptığım hiçbir pastada böyle bir problem yaşamadım o gün sorun neydi hala bilmiyorum.



Hiç yorum yok: