Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

2 Nisan 2012 Pazartesi

Ayakkabılı Pasta...


Canan Hanım ablası Berrin hanım için süpriz olarak planlanan 40. doğum günü partisinde ablasının ayakkabı sevdasından yola çıkarak böyle bir pasta hazırlamamı rica etti. Tüm ayrıntılarını Canan hanımın belirlemiş olduğu pastayı ben de elimden geldiğince hayata geçirmeye çalıştım.
İçeriğini daha önce Canan Hanımın oğluşu Sarp'ın doğum günü pastasında olduğu gibi kakaolu pandispanya+bitter ganaj+frambuaz+badem krokan ile hazırladım.
Canan hanım her zamanki nazikliği ile parti sonrası arayarak beğenilerini iletti ve beni çok mutlu etti.
Geç de olsa Berrin hanıma tekrar nice mutlu yaşlar diliyorum..
 

Hiç yorum yok: