Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

30 Haziran 2011 Perşembe

Fiyonklu Nişan Pastası..


Eşimin arkadaşı Gökhan Bey nişanlısı Seray Hanım ile beğendikleri ve nişanlarında kesmeyi arzu ettikleri pastanın resmini bana göndererek aynısını yapmamı rica ettiler. (Resmin kaynağını bilmediğimden yazamıyorum malesef). Ben de elimden geldiğince bu isteklerini yerine getirmeye çalıştım.
Geçen yıl Zıpkınla Balık Avı Milli Takım Kampına giden pastayı yiyen kişilerden birisi olan Gökhan Bey'in telefonda "yediğim en güzel pastaydı, onun aynısı olsun" demesi üzerine içeriği, vanilyalı pandispanya, bitter ganaj ve bol vişne ile hazırladım.


Pasta ile uyumlu olarak süslediğim bu kurabiyeleri ise tarçınlı-zencefilli olarak hazırladım.

Gökhan-Seray çiftine tekrar mutluluklar diliyorum..

Hiç yorum yok: