Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

1 Şubat 2011 Salı

Çifte Kumrular Pastası..


Çok sevdiğimiz arkadaşlarımızdan Kenan, biricik eşi Arda için süpriz doğum günü partisi düzenledi ve pastayı da benim yapmamı rica etti. Aslında Kenan kalp şeklinde bir pasta üzerine kendi figürlerini, tatlı kızları Lara'yı ve sahip olmak istedikleri 2. bebeği temsil eden bir bebek yapmamı istemişti benden. Ama ben pastayı nasıl dizayn etsem de ilginç ve de esprili olsa diye düşünürken birden kafamda şimşekler çaktı ve böyle bir kumru ailesi yapmak geldi aklıma. Hemen telefon açıp fikrimi Kenan'a anlattım ve O'ndan da okeyi alınca zevkle pastayı yapmaya giriştim. Ortaya çıkan sonuç da işte bu:)
Pastanın içeriği çikolatalı pandispanya, çikolatalı krema, bol frambuaz ve parça çikolatadan oluştu.
Ben diyette olduğum için pastadan yemedim ama Ardacığım ve partiye gelen tüm konuklar pastayı çok beğendiler. Yediğimiz en güzel pastaydı yorumları ise beni havalara uçurdu.
Biricik arkadaşıma eşi ve çocuklarıyla bilikte nice mutlu ve huzurlu yaşlar diliyorum. İyi ki doğmuşsun Ardacığım...

Hiç yorum yok: