Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

15 Aralık 2010 Çarşamba

Özsüt Atölye'de Lezzetli Bir Akşam..


Özsüt'den aldığımız davet ile İzmir'li Bloggerlar olarak 14.12.2010 akşamı Ege Park Özsüt Atölye'de buluştuk. Davete ev sahipliği yapan Mine hanım ve Fevzi bey gerçekten bizi çok güzel ağırladılar. Tatlılarını ve dondurmasını zaten büyük bir keyif ile tükettiğimiz Özsüt'ün yemekleri de bir harika. Makarnalar ve pizza hamurları da dahil herşeyi büyük mutfak olarak adlandırdıkları Kemalpaşa'daki fabrikalrında ev usulü yapıyor olmaları onları mükemmel kılıyor.


Çok zengin bir menüleri var ve biz dün akşam seçim yapmakta çok zorlandık. Fevzi beyin ve Mine hanımın tavsiyelerine uyarak ben Okyanus Risotto yedim. Beyaz şarap ve tavuk suyu ile pişirilmiş İtalyan pirincinin kalamar, soman, karides, krema ve parmesan peyniri ile müthiş birlikteliği damağımda unutulmaz bir lezzet bıraktı. Ayrıca önden ikram edilen 3 çeşit pizza da çok güzeldi ve ben özellikle ızgara sebzelerden oluşan The garden pizzaya bayıldım. Bunların dışında tadına baktığım diğer arkadaşlarımın seçtiği yemeklerin de her birinin birbirinden lezzetli olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.
Daha bitmedi:) tatlı olarak ikram edilen aşureyide herkesin denemesini öneririm.


Bu keyifli ve bir o kadar da lezzetli akşam için Özsüt ekibine tekrar teşekkür ediyorum..

Hiç yorum yok: