Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

8 Kasım 2010 Pazartesi

...


Bu pastaya ne isim vereceğimi bilemedim:) Hatta facebook'daki tatlıhayaller butik pasta isimli grubuma da pasta ve kurabiye resimlerini yüklerken altına hep verdiğim isimleri de yazıyorum. Bu pasta da ise isim kısmı boş kaldı malesef. Sevgili arkadaşım Serap'ın eşi Hüseyin'in doğum gününde yaptım bu pastayı. Aslında Ağustos ayınada yaptığım bir pasta ama o gün fotograf makinemin pili bittiği için resimleri cep telefonum ile çekmiştim ve bir türlü resimleri bilgisayara atmak kısmet olmamıştı. Dolayısı ile de bloga eklemem gecikti. Her neyse Serap gümrük ve tır acenteliği yapan Hüseyinin pastasında işiyle ilgili birşeylerin yanında çok sevdiği yiğenleri ve tabiki küçük kızının da olmasını isteyince ortaya böyle bir pasta çıktı. Çocukları tek tek yapmak yerine kurabiye üzerine sadece yüzlerini çalışmak benim fikrimdi. Açıkçası daha kolay olacağını düşünmüştüm:P Ama pek sandığım gibi olmadı. Birilerine benzetme kaygısı olmadan figür yapmak, özellikle yüzleri yapmak problem olmuyor ama fotoya bakıp yapmak gerçekten zor. Sonuçta hiçbirisi Serap'ın bana gönderdiği resimlere benzemedi:( ben de çareyi altlarına isim etiketi koymakta buldum:P Ama yine de çocukların hepsi kendi kurabiyelerini kapışmışlar..
Geç de olsa sevgili Hüseyin'e tekrar eşi ve kızı ile birlikte nice mutlu ve sağlıklı yaşlar diliyorum...






Hiç yorum yok: