Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

1 Şubat 2010 Pazartesi

14 Şubat Sevgililer Gününe özel Pasta ve Kurabiyeler...

Güllerin Aşkı

İlk defa özel bir kutlama gününün öncesinde örnek çalışması yaparak 14 Şubat için pasta ve kurabiyeler hazırladım.
Genelde kurabiyeleri tarçınlı-zencefilli hazırlarım ama bu kez kakaolu-portakallı yaptım ve gerçekten çok lezzetli oldular. Pastalar ise şimdilik maket ama muhtemelen gerçeğe dönüştüklerinde bool çikolatalı olacaklar.
Pasta ve kurabiyelerin hazırlanmasında uygun bir zaman ve üretim planlaması yapabilmem için en geç 11 şubata kadar sipariş kabul edebileceğim. Daha sonrası hakikaten çok geç olacak.
Şimdiden herkesin sevgileler gününü kutluyorum...


Şirin Sevgilim

Kalbimin Tek Sahibi

Seni Seviyorum

Kalpli Kurabiye Dünyası


Aşk Rüyası

Kalbim




Sipariş ve bilgi için;
533 348 86 09

Hiç yorum yok: