Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

28 Aralık 2009 Pazartesi

Gitar Pasta


Daha önce eşi için motosikletli pasta yaptığım sevgili arkadaşım Ayça'nın bukez kardeşi Gökçe'nin doğumgünü için yaptım bu pastayı. Gitar çalmayı çok seven Gökçe'yi nişanlısı Gamze ile birlikte yapmaya çalıştım. Çok severek çalıştığım bir pasta oldu bu gerçekten, görsel olarak sonuçtan da memnun kaldım. Ayça'dan aldığım teşekkür telefonundan sonra daha da memnun oldum tabi.
Çikolatalı pandispanya, bitter ganaj ve bol frambuazdan oluştu pastamız.
Gökçe'ye tekrar nice mutlu yaşlar diliyorum..



2 yorum:

ZeYNeP dedi ki...

bayiliyorum bu pastalara ama ben sabirli biri degilim hic yapmayi denemedim.Kac kere Figen'den tarif aldim ama cesaretim yok nedense.
Ellerinize saglik.

Zeynep

Sevilsen Ergeç dedi ki...

Bir kere yapsanız bir daha vazgeçemezsiniz bence:)) gerçekten çok keyifli bir uğraş.
Sevgiler...