Tatlı Hayaller Butik Pasta, Kurabiye, Cupcake Tasarım İzmir

1. sınıf malzemeler ile hiç bir katkı maddesi kullanmadan kişiye özel olarak tasarlanan ev yapımı pasta, kurabiye ve cupcakeler ile tüm özel günlerinizde gelin birlikte tatlı hayallere dalalım...

22 Ekim 2009 Perşembe

Papatyalar


Merhabalar,
En son yazımda artık yaz koşturmacasının bittiğini, okulların da açılmasıyla birlikte düzenli bir hayata geçtiğimizi dolayısıyla pasta siparişlerini kabul etmeye başlayabileceğimi yazmıştım fakat evdeki hesap çarşıya uymadı malesef:(( Eşim çok ciddi bir trafik kazası geçirdi. Hurdaya dönen aracın içinden sağ çıktı Allaha şükür ama bir süre hastanede yattı ve şimdide evde yatmaya devam ediyor. Ben iki hafta süre ile başında idim ve geçen hafta işe başladım. Bugün ve bundan sonra yayınlayacağım pastalar kaza öncesinde yaptıklarım. Şimdi yeni yeni tekrar pasta işlerime de geri dönüyorum.

İzmirli anneler grubumuzdan çok sevdiğim arkadaşım Selma'nın kız kardeşi için yapıldı bu pasta. Benim daha önce annemin doğum günü için hazırladığım pastayı beğenmiş Selma ve aynısını istedi. Pastamız vanilyalı sünger kek, bitter çikolatalı krema ve bol frambuazdan oluştu.
Bu arada fotoğraf makinama bir haller olduğundan fotoğrafları cep telefonumla çekmek zorunda kaldım. Çok net değiller ama yoklukta idare ediyor işte..




Bu da tüllerle süslediğim pastanın teslimattan önceki son hali....

Herkese mutlu ve sağlıklı günler dilerim...

Hiç yorum yok: